dijous, 10 de juny del 2010

CAMPAMENT CALA JONDAL

EL CAMPAMENT DE CALA JONDAL
Hola som la classe dels saclets!.
Els dies 7,8,9 de juny ens hem quedat dos nit a dormir a Cala Jondal.Hem fet el campament amb els nostres companys de 3r B i 4t. Allí també ens hem trobat amb la classe de 5è de Sant Ferran de Formentera.
Hem fet moltes coses: tallers de reciclatge, concurs de talents, gimcana,jocs amb llanternes per la nit,mirar planetes amb el telescopi, mirar les estrelles i constelacions,dormir poquet menjar,cansar-se,anar a dormir molt tard,posar i llevar sa taula ,molestar a les mestres per la nit,fer-mos mal…
Ens ho hem passat molt bé , ens hem divertit i alguns hi volem tornar una altra vegada l´any que ve.
Saclets 2010.


9 comentaris:

  1. va ser molt camsat pero va mereixe la pena .
    Aida

    ResponElimina
  2. va ser molt divertit
    aida

    ResponElimina
  3. em va agradar molt


    maria costa

    ResponElimina
  4. El campanment va estar genial lo que mes em va agradar va ser per sa nit

    ResponElimina
  5. Estic contenta que vos agradàs tant, pot ser els curs que vé i tornem. També penso que vos vareu portar molt bé.
    Una abraçada, Paquita

    ResponElimina
  6. Jo vull venir amb valtros,m´he portareu????
    Ana

    ResponElimina
  7. Nus va agrada molt estic inpacien de turnar altra volta. Maria.c

    ResponElimina
  8. Saskia avora si no ronques menys que vare nit me vas dar. Maria.c

    ResponElimina
  9. Lu sent aqui no li va agrada un altra bolta pensarlu personalment ati Aida.Maria.c

    ResponElimina